TELUS International, furniizor de servicii de de customer experience, parte a grupului canadian de telecomunicații TELUS, plănuiește să-și extindă echipa cu 1.500 de membri noi în 2022, pentru a susține creșterea operațiunilor în România.
Procesul de recrutare vizează persoane care cunosc limbi străine: în special vorbitori de limba franceză (aproximativ 800 de poziții), dar și vorbitori de germană, spaniolă, italiană, rusă, portugheză, engleză, poloneză, ebraică sau olandeză.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Noii membri ai echipei vor gestiona interacțiunile cu clienții și vor oferi asistență tehnică prin telefon, e-mail, chat sau social media pentru mai multe branduri globale din industrii cu o creștere rapidă, precum tehnologie, jocuri, turism și ospitalitate sau telecomunicații. Compania oferă opțiuni de program flexibil, în mai multe ture, cu normă întreagă (full-time) sau cu jumătate de normă (part-time).
TELUS International operează în România de 15 ani, având în prezent spații de birouri în București, Craiova și Brașov, cu posibilitatea de a lucra în regim de telemuncă de oriunde în România.
„Compania noastră a continuat să crească în ciuda contextului dificil cauzat de pandemie. Implementarea imediată a unui model de lucru “de oriunde” (“work from anywhere”) s-a dovedit a fi o oportunitate extraordinară, ajutându-ne să angajăm peste 1000 de persoane în România în 2021 și să le integrăm de la distanță în cultura noastră internă specială. Având în vedere capacitatea noastră de recrutare și planurile de creștere pentru 2022, suntem încântați să oferim în continuare oportunități atractive de carieră pe această piață”, declară Dave Lowther, Vicepreședinte Operațiuni, TELUS International România.
„Consider România una dintre cele mai bune destinații de outsourcing din Europa. În timp ce, la nivel global, traversăm o fază accelerată de transformare tehnologică și digitală, România se distinge drept o țară modernă care promite și care beneficiază de forță de muncă calificată, talentată și poliglotă. Profesioniștii de aici afișează o veritabilă etică a muncii. Sunt deschiși și flexibili. Au demonstrat eficiență, mai ales în era actuală, “work from anywhere”. Românii sunt, așadar, din ce în ce mai apreciați. România pe care am catalogat-o tot timpul o oază de outsourcing a Europei strălucește mai mult ca niciodată”, adaugă Grégoire Vigroux, Administrator și membru al Consiliului de Administrație al TELUS International România.
Cu peste 62.000 de angajați în întreaga lume, TELUS International are operațiuni în 28 de țări și oferă suport în peste 50 de limbi, colaborând cu peste 600 de clienți din industrii cu o creștere accelerată.