Cu foarte mare întârziere, LG a lansat pe piață televizorul rulabil cu care se laudă de mai mulți ani, însă nu este disponibil la un preț care să-l aducă în fiecare sufragerie.
Signature OLED R, televizorul LG rulabil pe care compania coreeană l-a prezentat pentru prima oară în urmă cu doi ani, a intrat oficial pe piață - doar pe piața coreeană deocamdată.
LG vinde acest televizor în Coreea de Sud cu 100 milioane KRW, ceea ce, la cursul actual de schimb, înseamnă 74.585 euro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Este un preț foarte mare pentru un televizor, în general, însă nu atât de neobișnuit pentru un produs care vine cu o inovație ce nu se mai regăsește în portofoliul altor producători, iar cei de la LG sunt recunoscuți pentru astfel de artificii, inclusiv în zona smartphone-urilor.
Signature OLED R are un panou flexibil de 65 inch, care poate fi retractat complet sau parțial în baza de lemn pe care este plasat. Practic, când nu este folosit, televizorul poate fi pur și simplu ascuns în baza care îl însoțește și care poate fi confundată un articol de mobilier.
Când este retras parțial, imaginea va fi afișată doar pe zona vizibilă a panoului, putându-se crea astfel diferite raporturi ale imaginii la care este redat conținutul.
Televizorul celor de la LG are un istoric complicat, fiind prezentat prima oară la CES 2018, când era doar în stadiu de proiect. Un an mai târziu, a fost prezentată prima versiune comercială a acestuia, însă abia acum este disponibil în Coreea de Sud.
Nu există deocamdată informații despre lansarea în alte țări, însă aceasta ar trebui să fie doar o chestiune de timp.