Telekom România încearcă să atragă companiile printr-un serviciu gratuit de monitorizare a conexiunii la Internet

Telekom România încearcă să atragă companiile printr-un serviciu gratuit de monitorizare a conexiunii la Internet
scris 13 oct 2016

Telekom România, al treilea jucător pe piața de telefonie mobilă, controlat de gigantul german Deutsche Telekom, încearcă să atragă companiile prin lansarea unui instrument gratuit de monitorizare pentru serviciul MetroNet, prin care garantează firmelor lățime de bandă de până la 1 Gbps, potrivit unui comunicat publicat joi.

Telekom este pe a treia poziție pe piața telecom din România, din punct de vedere al numărului de abonați, după Orange și Vodafone, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Serviciul MetroNET se adresează companiilor de mari dimensiuni și IMM-urilor care au un trafic de date semnificativ și, drept urmare, au nevoie de conexiuni la Internet cu bandă garantată de până la 1 Gbps prin fibră optică.

Serviciul include, fără taxe suplimentare, și o conexiune de back-up furnizată prin intermediul unei infrastructuri fizice separate.

Potrivit reprezentanților companiei, această conexiune, destinată în principal companiilor, preia în mod automat fluxul de date în situația în care conexiunea principală se întrerupe, asigurând continuitatea operațiunilor, cu un impact minim asupra activității acestora.”Începând cu luna octombrie, Telekom Romania asigură, fără taxe suplimentare, soluția de monitorizare proactivă pentru MetroNET, serviciul de Internet premium pentru clienții companii, ce oferă o lățime de bandă garantată de până la 1 Gbps”, se arată în comunicat.

Necazul unora, fericirea altora: Vânzările de iPhone pot crește cu 15 milioane în T3 din cauza problemelor la Galaxy Note 7 CITEȘTE ȘI Necazul unora, fericirea altora: Vânzările de iPhone pot crește cu 15 milioane în T3 din cauza problemelor la Galaxy Note 7

Această nouă facilitate presupune monitorizarea permanentă a conexiunii MetroNET de către o echipă de experți tehnici ai Telekom, care ar trebui să identifice și să repare rapid problemele serviciului de date înainte ca problema să fie sesizată și raportată operatorului de către client.

Veniturile grupului Telekom România, au scăzut cu 1,2% în primul semestru, față de aceeași perioadă a anului trecut, de la 482 de milioane de euro la 476 de milioane de euro.

Portofoliul de clienți a ajuns la 5,91 milioane, în scădere cu 0,4% față de martie 2016 și cu 1,8% față de aceeași perioadă a anului 2015.

viewscnt
Afla mai multe despre
telekom
viteza de descarcare