Google anunță lansarea unei funcții de comunicare în cadrul aplicației Maps, prin care utilizatorii pot vorbi în timp real cu reprezentanții firmelor.
Prin noua facilitate, utilizatorii pot adresa întrebări sau chiar da comenzi folosind funcția de trimitere a mesajelor care va apărea în curând în Google Maps, atât pe Android, cât și pe iOS.
Un nou buton, care permite trimiterea unui mesaj, va fi vizibil utilizatorilor în pagina dedicată unei anumite firme, fie că este vorba de un restaurant sau un magazin de haine.
Răspunsurile pe care le vor primi și discuțiile propriu-zise vor putea fi urmărite în noua secțiune Messages, vizibilă în meniul lateral al aplicației. Aici va fi afișată lista chat-urilor anterioare precum și notificările în cazul răspunsurilor noi.
CITEȘTE ȘI Facebook a reparat un bug care permitea accesul neautorizat la datele utilizatorilorAcest tip de discuție va fi posibil doar după ce o compania activează noua funcție de comunicare. Acest lucru poate fi făcut din aplicația Google My Business, cea care a primit recent un update important și este disponibilă, de asemenea, pentru Android și iOS.
Google My Business este o aplicație special dedicată companiilor, prin care acestea își pot personaliza profilul și pot comunica în timp real cu clienții, indiferent că este vorba de primit comenzi sau de întrebări simple, precum numerele disponibile la o pereche de pantofi.
Noua funcție de comunicare directă dintre clienți și business-uri are potențialul de a deveni avantajoasă pentru ambele părți. Google Maps este o aplicație care, dincolo de funcția de ghidare, este folosită frecvent de utilizatori pentru căutarea unor restaurante, cafenele etc.
Partea mai puțin pozitivă este că Google Maps devine încet, dar sigur o aplicație extrem de aglomerată, cu tot felul de funcții care îngreunează funcționarea, fac mai dificilă folosirea facilităților de bază și cresc consumul de resurse ale telefonului.