Steve Thompson revine în România și prezintă secretele British Airways, Ryanair, Conde Nast, Hearst, Guardian Media Group, Time Inc, Publicitas, Mindshare, IAB UK & Ireland și Telegraph Media Group la WeLoveDigital.forum

Steve Thompson revine în România și prezintă secretele British Airways, Ryanair, Conde Nast, Hearst, Guardian Media Group, Time Inc, Publicitas, Mindshare,  IAB UK & Ireland și Telegraph Media Group la WeLoveDigital.forum
scris 14 mar 2017

Cu peste 20 ani de experiență în domeniul digital și mii de ore de consultanță și training pentru clienți ca British Airways, Ryanair , Conde Nast, Hearst, Guardian Media Group, Time Inc, Publicitas, Mindshare,  IAB UK & Ireland, Telegraph Media Group, Steve Thompson revine în România pentru a  susține un workshop de Attribution Modeling la WeLoveDigital.forum, unde vor fi anunțate în premieră tendințele care vor guverna industria digitală în 2017. Conferința va fi deschisă de ministrul Comunicațiilor, Augustin Jianu.

Schimbările în domeniul digital se petrec cu rapiditate iar în ultimii ani asistăm la o adevărată revoluție prin inovație. Digitalizarea a devenit astfel, o prioritate pentru toate industriile, pe fondul avansului tehnologic rapid, schimbând modele de business sau consolidându-le pe cele tradiționale.

Urmărește-ne și pe Google News

 

Pentru că în viața personală a oamenilor, digitalizarea s-a întâmplat deja, mobilul a înlocuit deja desktop-ul, social media a depășit search-ul în timp ce aplicațiile tip instant message sunt mai accesate decât e-mailul, acum este rândul businessurilor să se adapteze acestor schimbări. “Disrupt or Die” a devenit un motto in  cadrul companiilor care doresc să se  diferențieze de competiție și să-și eficientizeze procesele interne.

Mediul online a devenit astfel, pentru multe companii cel mai important canal de comunicare, dar și un mijloc de a exersa tendințele în materie de online. De la comunicarea pe Facebook, Instagram sau Snapchat la crearea de aplicații prin care oamenii pot face cumpărături mai ușor, plătind cu smartphone-ul, marii jucătorii se străduiesc să țină pasul cu schimbările tehnologice și încearcă să devină cât mai prezenți în ochii consumatorilor, să fie aproape de ei, consolidându-și imaginea. Așadar, ce urmează în domeniul digital?

În 4-5 aprilie la hotel World Trade Center, va avea loc, sub umbrela profit.ro  o noua ediție WeLoveDigital.forum un eveniment în care companii inovatoare în  tehnologie, antreprenori, profesioniști în  online, advertiseri, mass-media se întâlnesc pentru a explora tendințele care vor guverna industria digitală în următorii ani.

De la Digital Transformation și Sharing economy la programe Smart-City, de la eCommerce si Online Banking   la Conținut și Comunicare cu digital natives sau de la Securitatea business-urilor online și UX  la SEO si Attribution Modelling , WeLoveDigital.forum va asigura accesul la cele mai noi tendințe și inovații în domeniul digital acoperind subiecte fierbinți pentru orice business online interesat să ajungă la clienții săi mai repede și mai targetat.

Participanții WeLoveDigital.forum vor avea ocazia de a învăța mai multe despre promovarea si creșterea unui business in mediul online de la o serie de specialiști din România și UK.  Cătălin Marinescu, Președinte, ANCOM, Dan Oros, Country Responsible, BlaBlaCar, world's leading carpooling platform, Toma Cîmpeanu, Director Executiv ANSSI, Dorin Boerescu, CEO, 2Performant Network SA, Laurențiu Dumitrescu, Managing Director, Digital Star, Teodor Blidăruș, Managing Partner, Softelligence Romania sunt doar câțiva dintre speakerii ce vor împărtăși audientei instrumente si strategii care ii vor ajuta sa devină cât mai prezenți în  ochii clienților si partenerilor de afaceri.

Cu peste 20 ani de experiență în domeniul digital și mii de ore de consultanță și training pentru clienți ca British Airways, Ryanair , Conde Nast, Hearst, Guardian Media Group, Time Inc, Publicitas, Mindshare,  IAB UK & Ireland, Telegraph Media Group, Steve Thompson revine în România pentru a  susține un workshop de Attribution Modeling.  În cadrul acestui workshop, Steve va prezenta audienței un set de reguli care determină cum se împarte “meritul” pentru o conversie între toate “touchpoint-urile” prin care a fost atins un utilizator până în momentul conversiei, reguli foarte importante în deciziile de investiții.

WeLoveDigital.forum vine cu un concept complex, cele două zile de eveniment îmbinând  paneluri, sesiuni de dezbateri cu workshop-uri și o expoziție destinată celor interesați să își promoveze business-ul și să atragă noi parteneri de afaceri.

Și nu în ultimul rând, participanții nu își vor irosi timpul inutil. Participanții vor avea posibilitatea  sa participe fie la CONFERINTA ( 4 aprilie) sau WORKSHOP-URILE de  a doua zi (Attribution Modelling, Instagram.Telling your story in a visual way; Mobile Usability. Improve your mobile user experience using real-world evidence; Engaging with digital Natives. From Content to Digital Communication; SEO ) în funcție de timpul pe care îl au la dispoziție și de subiectele care ii interesează cel mai mult.

În plus, cei care se înscriu la eveniment până pe 10 martie beneficiază de 25% discount.

Programul forumului este disponibil pe site-ul evenimentului. Pentru înscrieri și informații suplimentare, accesați pagina dedicată.

Oricât de multe știi despre Internet și afaceri digitale și orice vrei să obții, WeLoveDigital.forum  te va ajuta să ajungi acolo mai rapid și mai eficient!

WeLoveDigital.forum… and You Should Too!

viewscnt
Afla mai multe despre
welovedigital.forum