Cu foarte mare întârziere, Spotify dobândește suport pentru securizarea conturilor prin autentificare în doi pași.
11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR
18 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: CEC Bank
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania
Spotify a început să testeze, cu un număr mic de utilizatori, securizarea conturilor prin autentificarea în doi pași (2FA), sistem care necesită, pe lângă nume și parolă, un cod suplimentar.
Pentru început, metoda aleasă de Spotify este una extrem de rudimentară - utilizatorii nu au control asupra acesteia și nu pot alege în ce fel să recepționeze codul de confirmare.
Codul este trimis pe e-mail, care nu este metoda standard în cadrul industriei. Utilizatorii trebuie să copieze codul din e-mail-ul primit și să-l scrie în formularul de confirmare.
Majoritatea produselor și serviciilor folosesc coduri generate de autentificatoare fizice sau hardware, care oferă o securitate mult mai bună decât cele trimise pe SMS sau e-mail.
Până acum, Spotify a oferit suport 2FA doar pentru conturile artiștilor, nu și pentru utilizatorii obișnuiți.