Deși luptă de mult timp cu cei care încearcă să-i blocheze reclamele, Spotify va include abia acum o clauză care interzice acest comportament.
Spotify a anunțat că va include în Termenii Serviciului reguli speciale care vor interzice blocarea reclamelor sau distribuirea instrumentelor create pentru a bloca reclamele serviciului său.
Noul regulament, care va intra în vigoare de la 1 martie, va permite Spotify să închidă imediat conturile celor care încalcă aceste reguli, fără vreo avertizare anterioară.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Oficialii companiei suedeze au făcut cunoscut încă de anul trecut că Spotify folosește deja mai multe sisteme care monitoriează comportamentul utilizatorilor și depistează “modificarea artificială a activității de streaming”.
Tot anul trecut Spotify anunța că aproximativ 2 milioane din utilizatorii săi apelează la diverse metode, inclusiv aplicații modificate, pentru a folosi versiunea gratuită a serviciului fără a f întrerupți reclame.
Până acum, Spotify avertiza utilizatorii prinși că blochează reclamele și chiar dacă le suspenda conturile, acestora li se oferea șansa reactivării după renunțarea la instrumentele de blocare a reclamelor. Doar în cazurile în care acest comportament persista, conturile erau terminate.
Ultimul trimestru a adus pentru prima oară Spotify pe profit, companie care a făcut cunoscut că reclamele i-au adus venituri de doar 175 de milioane de euro. În comparație, conturile plătite au generat venituri de 1,32 miliarde de euro.