Gigantul de streaming Spotify a anunțat că-și va reduce forța de muncă totală cu aproape 17% (aproximativ 1.500 din cei 9.000 de angajați), după ce a concediat în ianuarie circa 6% din personal și încă 2% în iunie, pe fondul costurilor mai ridicate, transmite Reuters.
În trimestrul trei, compania a revenit pe profit, în urma majorării prețurilor la serviciile sale de streaming și a creșterii numărului de abonați în toate regiunile, estimând că în trimestrul patru numărul ascultătorilor săi va ajunge 601 milioane pe lună, scrie Agerpres.
Șeful Spotify, Daniel Ek, a declarat recent pentru Reuters că firma se concentrează pe măsuri de eficientizare și îmbunătățire a profitabilității.
Luni, el a explicat că reducerea numărului de angajați pare surprinzător de mare, ținând cont de cifrele recente privind câștigurile și performanțele companiei.
"Am discutat să facem concedieri pe o scară mai redusă în 2024 și 2025. Dar, considerând decalajul dintre obiectivele financiare și costurile operaționale curente, am decis că adoptarea unor măsuri ferme pentru corectarea costurilor reprezintă cea mai bună opțiune pentru îndeplinirea obiectivelor noastre", se arată într-un mail trimis angajaților de Daniel Ek.