Soluțiile digitale flexibile pentru locul de muncă asigură creștere pe termen lung

Soluțiile digitale flexibile pentru locul de muncă asigură creștere pe termen lung
scris 23 sep 2022

Pandemia Covid-19 a schimbat invariabil afacerile la nivel global și a transformat modul în care trăim și lucrăm în echipă. Principala modificare este adoptarea unui mediu digital și popularizarea sistemului de muncă hibridă.

Momentan, o parte semnificativă din angajați afirmă că ar putea pleca dintr-o organizație dacă aceasta ar insista asupra "revenirii bruște" la munca integral la birou, cum se întâmpla înainte de pandemie. Companiile reacționează la această tendință creând platforme distribuite susținute de tehnologii Cloud pentru a face sustenabil modelul de "lucru de oriunde" pentru angajați.

Urmărește-ne și pe Google News

Înainte de a te decisă să îmbrățișezi această tendință, trebuie să ții cont de faptul că deciziile pe care organizația ta le ia în acest moment au consecințe pe termen lung asupra nivelului competitivității și, bineînțeles, performanței. Noile tehnologiile digitale emergente de la locul de muncă oferă companiilor un avantaj, dar fiabilitatea și economiile de costuri sunt cele care vor ajuta companiile să își revină de pe urma efectelor pandemiei și să se pregătească pentru viitoarele perioade delicate printr-o creștere constantă pe termen lung. Îți prezentăm în continuare trei feluri în care dispozitivele comerciale ASUS pot veni în ajutorul afacerii tale.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Productivitate ridicată și securitate inerentă

Indiferent de profilul unei companii digitale, cum ar fi o organizație din domeniul financiar sau o fabrică, acestea trebuie să folosească sisteme capabile să susțină fluxuri de lucru fără întreruperi. Ca să luam drept exemplu domeniul financiar, angajații trebuie să poată păstra un flux de comunicare constant, pentru a se menține la curent cu piețele financiare, pentru a avea acces la proiecții în timp real și pentru a comunica informații și analize în cadrul echipei.

Soluțiile digitale flexibile pentru locul de muncă asigură creștere pe termen lung

În cadrul echipelor din ce în ce mai distribuite din zilele noastre, dispozitivele pentru afaceri trebuie, suplimentar, să sprijine această comunicare neîntreruptă între diverse fusuri orare și locuri de muncă. În plus, în industriile în care sunt transferate des informații sensibile, trebuie să existe o securitate superioară a datelor. ASUS a proiectat o gamă largă de hardware și dispozitive pornind de la aceste criterii: ușurința de partajare a informațiilor și securitatea inerentă.

Privind ușurința cu care sunt partajate informațiilor, ASUS Wi Fi Master se asigură că nu trebuie să îți faci vreodată problemele legate de stabilitatea conexiunii Wi-Fi. Aceasta le permite utilizatorilor să transfere date rapid, fără probleme, chiar și atunci când sunt poziționați la o distanță apreciabilă de router. Dispozitivele ASUS sunt proiectate pentru a funcționa departe de priză foarte mult timp, cu o autonomie de peste 10 ore pentru întreaga gamă de laptopuri portabile, un avantaj care permite lucrul de oriunde și oricând. Nu doar atât, dar cei care lucrează la distanță se pot bucura de portabilitate superioară dacă aleg modelele ușoare și detașabile, fără a renunța la acces rapid la informații, indiferent unde acestea sunt stocate. Mai trebuie să aducem în discuție calitatea audio fără cusur din timpul conferințelor telefonice posibilă datorită sistemului dedicat ASUS de anulare a zgomotului care permite o partajare impecabilă a informațiilor, indiferent de zgomotul de fond asociat cu diversele locații de unde aleg să lucreze membrii echipei.

Securitatea inerentă este încorporată în fiecare caracteristică a dispozitivelor ASUS. Un model portabil și ușor precum ASUS ExpertBook B9 înglobează funcții de securitate de nivel Enterprise. Aceste specificații sunt înrădăcinate în hardware și în software-ul bazat pe Cloud pentru a proteja datele împotriva vulnerabilităților și a le oferi acces doar celor autorizați. Protejarea împotriva accesului neautentificat se face cu autentificarea biometrică, scuturi fizice ale camerei web, prin autentificare cu chei NFC și prin prezența modulul Trusted Platform Module 2.0, în timp ce procesorul compatibil cu tehnologia Intel vPro include protecție hardware suplimentară. Dispozitivele ASUS îmbină cele mai bune tehnologii software și hardware pentru a-ți proteja datele sensibile.

Continuitatea afacerii tale asigurată la costuri reduse

Munca hibridă înseamnă, bineînțeles, mobilitate fără efort între casă, birou și alte locații folosite pentru lucru la distanță. Într-un loc de muncă cu adevărat flexibil, angajații trebuie să poată lucra din orice locație, fără a-și face griji că loviturile sau căzăturile accidentale pot pune în pericol dispozitivele și productivitatea. Să luăm drept exemplu un agent de asigurări care se întâlnește zilnic cu clienții sau un director de marketing din ale cărui atribuții face parte și deplasarea la evenimentele companiei. Hardware-ul și software-ul robust din dispozitivele ASUS vor ajuta o companie să scadă costurile necesare pentru înlocuirea produselor defecte. Economiile de costuri sunt și mai mari dacă ne uităm pe termen lung, asigurând, totodată, un timp de funcționare ridicat, productivitate crescută și, nu în ultimul rând, profituri continue.

Dispozitivele ASUS pentru mediul de afaceri sunt compatibile cu cele mai riguroase standarde de nivel militar și sunt supuse la numeroase teste interne stricte. Să luăm exemplul modelului ASUS ExpertBook B3 Detachable, un detașabil de ultimă generație care oferă design portabil și flexibil, dar și o foarte robustă construcție a carcasei pentru a putea face față rigorilor vieții cotidiene din mediul de afaceri. În laboratoarele de testare a calității ASUS din Taipei și Singapore, astfel de modele sunt supuse unor teste de rezistență de lungă durată pentru a garanta durabilitatea componentelor principale, cum ar fi tastatura și balamaua de închidere a ecranului.

Protejarea datelor stocate în dispozitive este crucială, poate chiar mai importantă decât securizarea hardware-ului în sine. Sistemul de alimentare neîntreruptibilă ASUS de pe anumite modele ExpertCenter și placa de bază ASUS fiabilă asigură stocarea datelor în condiții de siguranță și securitate în cazul rar al unor pene de curent, cutremure sau alte dezastre naturale. Datele pot fi recuperate foarte rapid facilitând reluarea operațiunilor uzuale în cel mai scurt timp.

Tehnologii care asigură continuitatea lucrului

Dispozitivele cu hardware slabe sau modelele care se uzează moral trebuie înlocuite mai des, lucru care se traduce în extra costuri și reducerea profitului organizațiilor. Din acest motiv, inginerii și tehnicienii ASUS cu experiență sunt disponibili în peste 1.300 de locații de service și 20.000 de puncte de livrare răspândite la nivel global. Această echipă îți stă la dispoziție, de asemenea, și în centrele de suport, și este gata să îți răspundă la întrebări în nenumărate limbi. Din acest motiv, utilizatorii sistemelor ASUS le pot menține operaționale la performanță maximă pentru o perioadă lungă de timp.

Soluțiile digitale flexibile pentru locul de muncă asigură creștere pe termen lung

Atunci când dispozitivele nu mai funcționează optim, este crucial să poți obține asistență tehnică de specialitate cât mai rapid. Pentru profesioniștii care activează în medii cu ritm de lucru alert, acest ajutor trebuie să fie disponibil ușor, cu un simplu click pe un buton, indiferent de locație.

Dacă dispozitivele necesită service, angajații trebuie, de asemenea, să se poată bucura de asistență și servicii adecvate de oriunde în lume, fără a conta de unde și-au procurat dispozitivele, așa cum se poate întâmpla în cazul produselor și serviciilor ASUS care includ asistență la fața locului în a doua zi lucrătoare. De asemenea, ASUS a creat servicii suplimentare utile, cum ar fi serviciul de preluare și returnare, suportul chat 24/7 și documentație actualizată care răspunde la cele mai frecvente întrebări, precum și o serie de instrumente de autodiagnosticare, astfel încât clienții să poată identifica singuri problemele și să le rezolve rapid, fără alte intervenții.

Îți semnalăm și platformele de autoservire precum MyASUS. Utilizatorii acestora pot să-și întrețină singuri sistemele, să actualizeze software-ul și să optimizeze performanța cu un singur click. Asistența post-vânzare și asistența pentru clienți sunt disponibile la un simplu click distanță, permițând celor care lucrează să obțină în cel mai scurt timp asistență pentru probleme apărute. În caz de accident care duce la defectarea produsului, ASUS Accidental Damage Protection (LADP) oferă acestor utilizatori încredere deplină, acoperind orice situație apărută, de la vărsarea de lichide, până la ecranele crăpate în urma unor căderi accidentale. Având astfel de resurse la îndemână și beneficiind de ajutor extrem de rapid, organizațiile pot minimiza întreruperile și se pot întoarce la lucru fără a afecta productivitatea.

viewscnt
Afla mai multe despre
asus
soluții digitale