Smarthuts a încheiat listarea pe platforma Seedblink, investiția vizată, de 140.000 de euro, fiind suprasubscrisă cu 36%. Investitorii au subscris în total 150.000 de euro, la o evaluare a startup-ului de 2,5 milioane euro. Runda de finanțare se ridică la 190.000 de euro, cu sprijinul investitorilor de tip angel investors, parteneri în cadrul Smarthuts de dinainte de listare. Contributia follow-on este de 40.000 de euro.
Startup-ul a dezvoltat o soluție low code, orchestrată de inteligență artificială (AI), care integrează șabloanele proprii fiecărei industrii și permite digitalizare completă a actvității companiilor de field service cu echipe între 10-250 angajați.
Resursele primite vor fi folosite pentru extinderea pe piețele din CEE, Marea Britanie și țările nordice cu obiectivul triplării veniturilor recurente, respectiv realizarea unui venit anual de 500.000 de euro și lansarea globală. Termenul pentru aceste dezvoltări este finalul anului 2022, când este planificată o nouă rundă de finanțare, de 700.000 de euro, ce va permite echipei să valorifice potențialul de peste 3 miliarde dolari al pieței globale (conform estimărilor Gartner).
“Avem noi oportunități de a acoperi noi piețe, prin intermediul clienților noștri actuali care au operațiuni în Europa Centrală și de Est. Ca urmare a unor implementări reușite aici, vom exporta soluția în țări cum sunt Grecia, Malta, Ungaria, Serbia, Bulgaria, Ucraina, țările baltice. Runda actuală ne permite creșterea echipei ca să susținem această expansiune și să intensificam activitatea de vânzari regionale”, precizează Ion Gavrilescu, Managing Director Smarthuts.
Platforma a fost lansată la începutul anului 2020 de Cristian Dragomir și Ion Gavrilescu, cu experiență cumulată de 20 ani în antreprenoriat și în domeniul field service,