BlackBerry pare o companie pe cale de redresare, conform rezultatelor financiare ale celui mai recent trimestru financiar.
Incapabilă să se implice consistent pe o piață foarte dinamică, dominată de iPhone și de telefoanele cu Android, BlackBerry părea în urmă nu cu mult timp o companie care nu mai avea nicio șansă de supraviețuire.
În noiembrie 2013, la cârma companiei canadiene a venit John Chen, care a decis să schimbe direcția de business. Dintr-un producător de telefoane, BlackBerry a devenit un furnizor de software focusat pe zona de securitate.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Strategia lui Chen pare să înceapă să dea roade, iar BlackBerry arată ca o companie reinventată. În ultimul trimestru, BlackBerry a înregistrat venituri de 249 de milioane de dolari, peste cele 220 de milioane de dolari estimate de analiști.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
Software-ul de securitate este cel care a readus BlackBerry pe linia de plutire, după ce producătorul canadian s-a dovedit incapabil să supraviețuiască în poziția anterioară, de producător de smartphone-uri. Veniturile anuale din software sunt estimate la 996 de milioane de dolari, cu 26% mai mult decât anul anterior.
De asemenea, marginea de profit a BlackBerry a ajuns la 76%, după în aceeași perioadă a anului trecut era în jurul a 62%.
Deși mulțumit de rezultatele financiare, șeful companiei, John Chen, spune că BlackBerry mai are de lucru până să iasă din zona periculoasă și că mai pot încă apărea unele probleme pe parcursul următorilor ani.