Aplicațiile Samsung, preinstalate pe smartphone-urile companiei, nu-și vor mai enerva utilizatorii cu reclame.
Așa cum a promis încă din luna august, Samsung a început să elimine reclamele din propriile telefoane, de care utilizatorii smartphone-urilor Galaxy s-au plâns atât de mult.

Samsung decisese să vândă reclame într-un moment în care smartphone-urile companiei nu păreau să meargă foarte bine. În ultima vreme, însă, compania coreeană a reușit să stabilească mai multe surse noi de venituri, inclusiv prin noi înțelegeri cu giganții americani Google și Microsoft.
Drept urmare, Samsung a decis să le facă pe placă utilizatorilor care-i cumpără smartphone-urile inclusiv cu peste 1.000 de euro și a decis să renunțe la reclamele.

Acestea dispar din majoritatea aplicațiilor preinstalate pe telefoanele companiei, precum Samsung Weather sau Samsung Health. Excepție va face doar Samsung Pay, care va avea în continuare o secțiune de oferte.
Dacă utilizatorii smartphone-urilor Samsung se pot considera norocoși, după ce au scăpat măcar de unele din reclamele care-i asaltează, nu același lucru se poate spune de posesorii televizoarelor smart ale companiei coreene, care se vor lupta în continuare cu reclamele din meniu și alte locuri ale interfeței grafice.