După modelul Apple, Samsung va vinde tot ceea este nevoie pentru ca un client să-și poată repara singur telefonul sau să poată schimba o piesă.
Samsung anunță un program de reparații pentru clienții produselor Galaxy. Compania va vinde piese, instrumente și tutoriale pentru repararea produselor sau înlocuirea anumitor piese.
Programul, derulat împreună cu iFixit, vizează, pentru început, doar trei dintre produsele din seriile Galaxy. Este vorba de telefoanele Galaxy S20 și Galaxy S21, precum și de tableta Galaxy Tab S7 Plus.
CITEȘTE ȘI Apple rezolvă problema descărcării rapide a bateriei de iPhoneCompania coreeană promite, însă, includerea, pe viitor, în program a mai multor produse. Cel mai probabil, în acest program vor fi adăugate doar produsele recente și cele ce vor fi lansate de acum înainte.
Pe lângă piesele de schimb și instrumentele necesare reparațiilor, Samsung va vinde și ghiduri complete, detaliate și cu indicații vizuale, pentru a explica clar utilizatorilor ce au de făcut.
Noul program de reparații Samsung seamănă izbitor de mult ca idee cu cel anunțat de Apple în noiembrie 2021. Și Apple a decis să vândă piese, instrumente și tutoriale necesare reparațiilor.
Cele două companii au ajuns la astfel de programe la presiunea autorităților, în special din Europa și Statele Unite, care insistă pentru creșterea sustenabilității prin facilitarea reparațiilor și a schimbărilor de piese.