Utilizatorii de iPhone sunt targetați de cea mai recentă campanie Samsung, prin care producătorul coreean le pune la dispoziție unul din cele două flagship-uri lansate anul acesta.
Samsung a anunțat debutul campaniei Galaxy Experience Program, o campanie care se desfășoară între 21 și 27 noiembrie și prin care utilizatorii de iPhone pot testa unul din flagship-urile companiei.
Valabilă deocamdată doar în Coreea de Sud, campania presupune înscrierea online a celor interesați. Dintre cei înscriși, vor fi selectați 10.000 de posesori de iPhone care vor primi, la alegere, un Galaxy S8 sau un Note 8.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
Doritori vor trebui să achite 45 de dolari și valoarea telefonului ales, sub formă de garanție. Cei care, după o lună de folosire, se decid să cumpere device-ul testat, vor primi înapoi taxa de 45 de dolari și vor avea anumite beneficii.
Lista beneficiilor include un difuzor JBL Bluetooth și asigurare gratuită pentru defectarea ecranului. În plus, utilizatorii vor avea reduceri la o serie întreagă de accesorii mobile Samsung.
Pe de altă parte, cei care după o lună se decid să rămână la iPhone, vor primi înapoi contravaloarea telefonului testat dar nu și taxa de 45 de dolari.