Din cauza unor probleme de calitate detectate după lansare, Samsung a decis să pună pauză vânzărilor noilor sale căști wireless, Galaxy Buds 3 Pro.
Samsung a hotărât să întrerupă livrările noilor sale căști Galaxy Buds 3 Pro, pentru a „evalua și îmbunătății urgent” calitatea.
Decizia a venit după ce primii clienții au constatat că vârfurile căștilor se rup cu ușurință. Aceste componente sunt alese de fiecare utilizator, astfel încât să se potrivească cât mai bine propriilor urechi.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Pentru a ne asigura că produsele îndeplinesc standardele de calitate, am suspendat temporar livrările dispozitivelor Galaxy Buds 3 Pro către canalele de distribuție, pentru a efectua o evaluare completă a calității, înainte ca livrările către consumatori să aibă loc", se arată în declarația Samsung.
În același, Samsung îi invită pe cei care s-au grăbit să cumpere noile căști să contacteze serviciul de suport sau să viziteze unul din service-urile oficiale.
Până la identificarea și rezolvarea problemelor de construcție, comercianții ar trebui să nu mai vândă căștile Galaxy Buds 3 Pro. Acestea au fost scose, deja, de pe unele dintre magazinele mari, inclusiv de pe Amazon.
După viteza cu care a luat această decizie, pare că Samsung încearcă să evite un nou dezastru de PR, cum a fost cel cu smartphone-urile Galaxy Note 7 din urmă cu cinci ani, sau, mai recent, cel cu primul model din seria Galaxy Fold.