Cea mai nouă serie de ceasuri inteligente Samsung, care revine la un sistem de operare dezvoltat de Google, a ajutat compania coreeană să se apropie de Apple.
Piața smartwatch-urilor a continuat să crească și al treilea trimestru al anului, conform Counterpoint Research, de data aceasta cu 16%.
Cele mai notabile evenimente ale ultimului trimestru sunt creșterea Samsung în paralel cu scăderea Apple, ceea ce a dus la micșorarea distanței dintre cele două companii pe această piață.
CITEȘTE ȘI Ericsson cumpără compania americană Vonage cu 6,2 miliarde dolariSamsung a crescut cu 17%, creștere ce este pusă de specialiști pe seama performanței peste așteptări a seriei Galaxy Watch 4, care a marcat revenirea Samsung la WearOS, sistemul de operare dezvoltat de Google. Cota de piață a Samsung a ajuns la 14%.
În același timp, cota de piață a Apple a scăzut cu 10% față de aceeași perioadă a anului trecut. Apple deține acum 22% din piață.
Ceilalți producători de top, Amazfit, Imoo, Huawei și Garmin, un cote de piață de la 6% în jos. Huawei a scăzut de la 14%, în urmă cu un an, la 5% acum.