Pentru că imaginația departamentului de marketing pare să fi mers mai departe decât realitatea, producătorul coreean este chemat în instanță, unde este acuzat că și-a dus cu bună știință clienții în eroare.
Autoritatea pentru protecția consumatorilor din Australia, ACCC (Australian Competition and Consumer Commission) are o problemă cu felul în care Samsung pretinde că rezistă la apă smartphone-urile sale, motiv pentru care a și intentat proces.
ACCC susține că Samsung promovează în reclame rezistența la orice tip de apă a smartphone-urilor sale încă din 2016, când, în fapt, acest lucru nu este adevărat.
Reclamele Samsung înfățișează oameni care utilizează telefoanele companiei în diverse medii cu apă, de la piscine la oceane, lăsând impresia că acestea pot rezista în orice tip de apă și în orice condiții.
CITEȘTE ȘI Bursa confirmă: iHunt, producător român de telefoane mobile, se listeazăAutoritatea australiană citează în acest sens în fața instanței peste 300 de reclame în care consideră că producătorul coreean nu respectă adevărul.
Unele telefoane au certificarea IP68, ceea ce înseamnă că pot rezista 30 de minute la cel mult 1,5 metri sub apă. ACCC spune că această certificare nu acoperă toate felurile de apă, așa cum sugerează reclamele Samsung.
Oficialii Samsung au declarat că susțin în continuare informațiile comunicate de reclame și că vor merge în instanță să se apere.