Snapchat, Signal, Telegram și Twitter au înregistrat creșteri semnificative în cele aproape 6 ore de luni seara, cât serviciile Facebook au fost inaccesibile.
Telegram a anunțat deja că, luni seara, când nu a mers WhatsApp, a dobândit 70 de milioane de utilizatori noi. Însă, acesta nu este și singurul beneficiar de pe urma problemelor avute de Facebook.
Conform unei analize publicate de SensorTower, timpul petrecut în cadrul celor mai importante servicii rivale, Twitter, Snapchat, Telegram și Signal, a crescut cu 23%.
Twitter a crescut cu 11%, Snapchat cu 23%, Telegram cu 18%, iar Signal cu 15% - ca timp de utilizare comparativ cu săptămâna anterioară.
În concordanță, inaccesibilitatea de luni seară a dus la scăderea timpului petrecut în serviciile Facebook, astfel: Instagram a scăzut cu 28%, Facebook cu 24%, WhatsApp cu 25%, Messenger cu 20%.
Dovadă a modului copios în care WhatsApp domină piața aplicațiilor de chat, picarea acesteia a dus la creșterea de 12 ori a numărului de instalări noi pentru Signal, la 881.000 luni, de la 74.000 de instalări cu o zi înainte.