Apple va livra propria tehnologie de reparare a iPhone-urilor cu ecrane defecte câtorva sute de service-uri terțe din toată lumea.
Deși defectele banale ale ecranelor telefoanelor mobile, precum crăpăturile superficiale, sunt realizate relativ simplu și eficient și de către service-urile mici, Apple deține o tehnologie proprie, numită Horizon Machine, care poate repara defecțiunile complexe, precum cele afectează inclusiv senzorul de amprente.
În următoarele câteva luni, Horizon Machine va intra în dotarea a aproximativ 200 de service-uri autorizate de Apple. Până la finele anului, compania americană plănuiește să dubleze această cifră, livrând propria tehnologie de reparare pentru 400 de service-uri din 25 de țări.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În ciuda faptului că dotarea a 400 de service-uri autorizate cu tehnologia proprie de reparații înseamnă un efort important pentru Apple, acestea reprezintă doar 8% din totalul de 4.800 de service-uri autorizate de compania americană în întreaga lume.
Mișcarea Apple vine ca urmare a iminentei adoptări în Statele Unite a unei legi care prevede dreptul la reparație pentru clienți. Compania neagă că acest lucru a fost un factor în decizia sa, însă, până acum, doar magazinele oficiale Apple erau dotate cu Horizon Machine.
Conform companiei de cercetare IBISWorld, repararea telefoanelor mobile este o industrie de 4 miliarde de dolari pe an. Apple nu detaliază această categorie în raporturile sale financiare, dar analiștii estimează că acesteia îi revin undeva între 1-2 miliarde de dolari pe an doar din reparațiile iPhone-urilor.