Cifrele arată că platforma de streaming pentru filme și seriale scurte, Quibi, se află în fața unui eșec care pare în acest moment inevitabil.
Conform datelor furnizate de Sensor Tower, Quibi a început cu stângul, reușind să convingă doar aproximativ 910.000 de utilizatori să testeze serviciul după lansare. Testarea implică accesul gratuit vreme de 3 luni, ceea ce înseamnă că utilizatorii nu aveau decât să instaleze aplicația și să creeze un cont pentru a vedea ce înseamnă short-form video streaming.
Numărul redus de oameni disponibil să încerce Quibi este doar parte a problemei. Și mai grav este că doar aproximativ 72.000 dintre aceștia au decis să plătească pentru a folosi în continuare Quibi după încheierea perioadei gratuite de 3 luni.
CITEȘTE ȘI Amazon lansează profilurile de utilizatori pentru Prime VideoAsta înseamnă că Quibi a convins doar 8% dintre utilizatori că merită să plătească pentru conținutul oferit.
Quibi contestă deja datele Sensor Tower, spunând că acestea sunt departe de realitate, însă nu oferă înaintea nicio cifră. Tot ce spun cei de la Quibi este că aplicația a fost descărcată de 5,6 milioane de oameni.
Câți dintre cei care au descărcat aplicația chiar folosesc și plătesc serviciul, este un mister. Cert este că, dacă cifrele ar fi fost mulțumitoare, Quibi le-ar fi făcut publice.
Quibi se dorește a fi un serviciu de streaming video, asemenea Netflix și Disney+, însă cu o importantă distincție: episoadele și filmele nu depășesc 10 minute.