Snap, dezvoltatorul aplicației multimedia pentru mobil Snapchat, a cumpărat Placed, o companie care monitorizează vizitele la magazine care au fost influențate de campaniile publicitare online, potrivit Business Insider.
Prețul achiziției nu a fost anunțat, dar surse Bloomberg susțin că acesta ar fi în jur de 125 de milioane de dolari.
Placed a fost înființată acum circa 6 ani și are peste 100 de angajați, care vor rămâne în subordinea fondatorului David Shim, care este și CEO-ul companiei.
Startup-ul va folosi Geofiltrele de pe Snapchat, care indică locul în care se află utilizatorii, alături de alte instrumente de analiză, pentru a stabili măsura în care reclamele din aplicație au convins oamenii să meargă în anumite magazine.
Placed este prima achiziție majoră făcută de Snap de la Oferta Publică Inițială (IPO), care a avut loc în martie.
Investitorii presează Snap să își crească veniturile din publicitate, având în vedere concurența din partea altor companii, precum Facebook. În 2016, Snap a înregistrat pierderi de peste 500 de milioane de dolari, însă acest lucru nu a împiedicat succesul IPO-ului din această primăvară, la care compania a atras 3,4 miliarde de dolari, peste așteptări.