În curând, companiile vor putea și ele plăti pentru abonamentul Meta Verified, care le va aduce inclusiv o poziționare mai bună în cadrul platformelor sociale ale gigantului american.
Sub forma unui prim test, Meta anunță extinderea programului Meta Verified, care poate fi acum contractat și de companii, cu beneficii similare celor de care s-au bucurat și utilizatorii finali până acum.
Firmele pot plăti 22 de dolari pe lună pe un abonament Meta Verified pentru o pagină de Facebook sau de Instagram, ori pot plăti 35 de dolari pe lună pentru ambele.
CITEȘTE ȘI FOTO WhatsApp pregătește lansarea aplicației de iPadDincolo de bifă, care va arăta la fel ca cea acordată utilizatorilor, și protecția împotriva furtului identității, companiilor li se promite un reach mai bun, dacă vor cumpăra un abonament Meta Verified.
Reach-ul mai bun va consta, conform Meta, într-un plasament mai bun al postărilor în newsfeed-uri și în paginile cu rezultatele căutărilor pe Facebook și Instagram.
În plus, companiile abonate vor fi promovate într-un chenar special, care va afișa numai afacerile din cadrul programului Meta Verified.
Un program similar va fi derulat și pe WhatsApp. Acesta va demara, însă, la o dată ulterioară și va oferi companiilor, printre altele, posibilitatea creării unei pagini speciale în cadrul platformei și suport pentru până la 10 dispozitive.
Programul Meta Verified for Business pentru Facebook și Instagram va fi implementat „în anumite țări” în următoarele săptămâni.