Plant an App, startup specializat în tehnologie low-code, a închis campania de equity crowdfunding de pe platforma SeedBlink, atingându-și obiectivul de finanțare în două ore de la lansare și ajungând, per total, la angajamente de investiție în valoare totală de 720.000 de euro.
Prin intermediul acestei listări, Plant an App viza atragerea de investiții de peste 500.000 de euro.
Prin intermediul listării pe SeedBlink, Plant an App a ajuns la suma de 600.000 de euro, dintre care 250.000 euro reprezintă investiția strânsă în pre-campanie, unde au investit membrii Elite și Classic ai rețelei, iar 120.000 euro sunt investiții dintr-o altă campanie derulată de Plant an App pe platforma Republic.co din Statele Unite ale Americii.
CITEȘTE ȘI Baidu și Geely vor produce vehicule electriceListarea Plant an App a fost cea mai mare campanie derulată pe platforma SeedBlink până acum, cu cel mai mare număr de investitori privați care au depus angajamente. Aproximativ 100 de investitori înregistrați pe SeedBlink și-au arătat susținerea.
„Ne dorim extinderea și dezvoltarea operațiunilor, tocmai de aceea listarea Plant an App pe platforma SeedBlink este un pas important pentru noi. Avem în vedere ca pentru prima parte a acestui an să creștem echipa, în special pentru biroul din Statele Unite ale Americii. Acolo, avansul a fost unul mulțumitor, astfel că ne dorim să susținem creșterea și suntem convinși că listarea pe SeedBlink va contribui cu succes la acest demers”, a explicat Bogdan Lițescu, fondator și CEO Plant an App.
Plant an App a angajat deja o echipă de vânzări în New York care a început activitatea la finalul anului 2020. Aceasta a încheiat o tranzacție și are alte patru în curs de concretizare. În România, compania operează cu un CMO și își propune să angajeze și un growth marketer. Startup-ul are în prezent o rețea de 48 de clienți, majoritar în Statele Unite ale Americii.
Plant an App este o platformă de dezvoltare low-code care furnizează pentru companii soluții de aplicații de business și transformare digitală.