După încetinirea datorată factorilor geopolitici de la nivel global, piața smartwatch-urilor, care a dat semne de revenire încă din trimestrul anterior, crește în T3 cu un procent „sănătos”.
Piața smartwatch-urilor a crescut cu 9% în al treilea trimestru al acestui an, conform unei analize realizate de Counterpoint Research.
Creșterea, spun analiștii, vine, în principal, din India și China, unde Huawei se bucură de o revenire extraordinară.
CITEȘTE ȘI OpenAI amână lansarea GPT StoreDupă o creștere cu 56%, Huawei a revenit în top 3 și deține acum 14% din piață.
Samsung a avut un declin de 19% față de aceeași perioadă a anului, însă, scăderea se datorează mai mult modelelor vechi, cele noi având livrări cu doar 3% mai mici.
Apple a avut cel mai bun T3 pe această piață, după ce a crescut cu 7% față de anul trecut. Cota companiei americane, ce domină, în continuare, copios piața, rămâne la 45%.