În 2024, au fost vândute 9,6 milioane de produse de realitate virtuală și realitate mixtă, conform unei estimări realizate de TrendForce.
Spre comparație cu anul precedent, piața crește cu 8,8%, un procent modest pentru o tehnologie considerată de ultimă oră.
Pentru că prețurile majoritatea produselor din aceste categorii sunt prohibitive pentru mulți clienți, cel mai căutate au fost căștile ieftine.

Conform TrendForce, în 2024 s-a observat o schimbare o interesului utilizatorilor de la accesoriile de entertainment la cele pentru creșterea productivității.
Piața este dominată de Meta, care a reușit să acapareze 73% din aceasta, grație unor căști mai puțin scumpe, precum Quest 3S, care costă 300 de dolari și a contribuit singură cu 11% la creșterea livrărilor.
Al doilea cel mai căutat produs a fost PS VR2 , care a ajuns la o cotă de 9% din piață. Însă, casca celor de la Sony a scăzut cu 25% față de 2023, din cauza funcționalității reduse și a numărului limitat de aplicații.
Cel mai scump produs de pe piață, Vision Pro, are o cotă de piață de 5%, limitată puternic de prețul de vânzare, care începe de la 3.500 de dolari.