Orange - afaceri locale de 384 milioane euro în T1. Bază în creștere de 3 ori pentru YOXO

Orange - afaceri locale de 384 milioane euro în T1. Bază în creștere de 3 ori pentru YOXO
scris 26 apr 2022

În intervalul ianuarie – martie, grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 384 de milioane de euro. Dinamica pieței în T1 2022 este reflectată de creșterea vânzărilor de echipamente, în pofida contextului global nefavorabil pricinuit de lipsa stocurilor, dar și de diminuarea veniturilor din servicii, provocate de scăderea ratelor de terminație.

La 31 martie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,5 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,32 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,5 milioane de clienți.

Urmărește-ne și pe Google News

Orange - afaceri locale de 384 milioane euro în T1. Bază în creștere de 3 ori pentru YOXO

Pentru Orange în România, trimestrul întâi a fost marcat de finalizarea tranziției Orange Romania Communications către brandul Orange și de lansarea primei oferte comune de servicii fix-mobil destinată tuturor clienților Orange și Orange Romania Communications. Cele două companii continuă să funcționeze ca două entități juridice separate.

Rețea – 11.000 de locuitori din rural au primit acces 4G

Pe parcursul T1 2022, peste 11.000 de locuitori din 50 de localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, procentul de acoperire fiind de 98,38% din populație, în timp ce 89 de noi localități din mediul urban și rural s-au bucurat de avantajele rețelei 4G+, procentul de acoperire atingând 72,48% din populație. În ceea ce privește rețeaua 5G, aceasta este disponibilă astăzi clienților din 17 orașe.

Tot în acest trimestru, capacitățile 5G au fost testate cu succes în premieră în laboratorul 5G Orange din România, unde a fost realizat primul apel de date ce folosește nativ doar infrastructura 5G, respectiv rețeaua de tip StandAlone (5G SA), ceea ce permite uRLLC (Ultra-Reliable Low Latency Communications), oferind latență de sub 5ms și capacitate mare de transfer a datelor în partiții dedicate ale rețelei 5G.

Orange - afaceri locale de 384 milioane euro în T1. Bază în creștere de 3 ori pentru YOXO

Primul trimestru al anului 2022 a fost marcat de o creștere a veniturilor totale din servicii pentru companii față de aceeași perioadă a anului 2021, continuând tendința ultimilor ani. Segmentul  IT&C rămâne cel mai dinamic, cu creșteri semnificative în zona de securitate cibernetică și Cloud. La nivelul ultimelor 3 luni, veniturile din servicii mobile au fost în creștere, completând celelalte verticale în ascensiune, în contextul extinderii conceptului de birou de oriunde.

Servicii digitale: bază în creștere de 3 ori pentru YOXO

În T1 2022, YOXO, abonamentul 100% digital, la preț minimal și fără limite contractuale, a ajuns la o bază de clienți de aproape 3 ori mai mare față de aceeași perioadă a anului precedent. Creșterea se datorează în mod special caracteristicilor acestui produs inovator, accesibil și flexibil, administrat direct de pe telefonul mobil.

Orange - afaceri locale de 384 milioane euro în T1. Bază în creștere de 3 ori pentru YOXO

Nivelul de utilizare a serviciului My Orange și numărul clienților care au optat pentru zona de e-commerce și servicii digitale au continuat să crească în T1 2022. Această tendință a fost susținută de ofertele digitale exclusive, cât și de funcționalitățile îmbunătățite în aplicație pentru tranzacțiile procesate digital. O creștere semnificativă au avut-o și canalele de chat bot, Djingo, respectiv voice bot, Djia. Numărul de conversații cu Djingo a crescut în T1 2022 cu 40% față de T1 2021, în timp ce jumătate de milion de clienți au discutat în primul trimestru al anului cu Djia.

viewscnt
Afla mai multe despre
orange
romania