OnePlus, producătorul chinez de smartphone-uri și, mai nou, smartwatch-uri și căști, s-a bucurat în primul trimestru de o creștere spectaculoasă a vânzărilor și veniturilor.
Compania chineză spune că este foarte fericită și cu evoluția din Europa Centrală și de Est, menționând că se va concentra acum pe extinderea prezenței în România și Polonia.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Compania deținută de Oppo și-a crescut vânzările în Europa cu 388% în primul trimestru, o creștere cu care niciun alt producător nu s-a putut lăuda până acum.
De asemenea, veniturile companiei în regiune cu crescut în aceeași perioadă cu 286%. OnePlus nu indică, însă, cifre concrete în acest sens.
CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afaceriiMotorul din spatele creșterii a fost seria OnePlus 9, care, împreună cu celelalte flagship-uri, au generat 65% din venituri. OnePlus 9 Pro a fost cel mai bine vândut telefon în ziua lansării în magazinele Amazon din Franța și Spania.
Marea Britanie, Germania și Finlanda sunt țările în care OnePlus a performat cel mai bine, însă regiunea cu cele mai bune vânzări este Europa de Nord, de unde vin 30% din câștigurile europene ale companiei. În Q4 2020, OnePlus a fost pe locul trei în clasamentul producătorilor din Finlanda și Danemarca.
CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)Din 10 milioane de oameni care dețin un smartphone OnePlus, 3 milioane sunt europeni.