Un număr mare postări pe rețelele sociale descriu probleme cu sistemul de logare pe dispozitivele Apple, cu efecte diverse pentru utilizatori.
Cei afectați spun că au fost deconectați brusc și, apoi, forțați să-și schimbe parola de la contul Apple, o măsură ce se ia, de obicei, în cazul unor atacuri cibernetice.
Însă, în aceste cazuri nu pare să fie vorba de atacuri cibernetice, ci mai degrabă, de o dereglare a sistemelor de protecție folosite de Apple.
CITEȘTE ȘI Apple a reluat discuțiile cu OpenAI legate de un chatbot pentru iPhoneEfectele suferite de utilizatori după delogarea forțată sunt diverse. Unii au fost forțați să reseteze imediat parolele, în timp ce alții au fost puși să aștepte o oră înainte să poată schimba parola și accesa, din nou, contul.
În al doilea caz, problema pare să fie legată de noua funcție de protecție Stolen Device Protection , menită să protejeze conturile utilizatorilor în cazul furtului dispozitivului.
Au existat cazuri în care schimbarea parolei nu a fost obligatorie, ci doar sugerată. Afectați de aceste probleme au fost inclusiv mai mulți jurnaliștii și chiar angajați Apple.
În lipsa unui răspuns din partea companiei, nu este clar care este cauza acestor probleme, mai ales că infrastructura cloud nu a avut probleme și a fost exclusă ca o posibilă cauză.