Peste cinci milioane de companii își fac lunar publicitate pe Facebook, iar compania își va actualiza serviciile în domeniul publicității pentru a atrage mai multe companii mici pe platforma sa mobilă, a afirmat directorul operațional Sheryl Sandberg, într-un interviu acordat Reuters.
Sandberg a spus că numărul de clienți pentru publicitate este important și arată că există încă spațiu de creștere, scrie News.ro.
Facebook a anunțat în septembrie că are 4 milioane de clienți care se promovează pe Facebook, iar în martie 2016 numărul acestora era de 3 milioane.
Numărul de utilizatori ai rețelei de socializare a Facebook este de 1,9 milioane.
Facebook concurează cu Google, divizie a Alphabet, pentru poziția dominantă pe piața digitală a publicitățuu.
Cei doi giganți ai Internetului vor atrage în 2018 aproximativ 46% din cheltuielile pentru publicitate online, potrivit firmei de cercetare a pieței eMarketer.
Majoritatea acestor cheltuieli sunt făcute de branduri mari, dar, pentru a atrage companiile mai mici, Facebook a creat instrumente ca cele pentru țintirea audienței, un studio mobil de design și cursuri online, disponibile deocamdată în 10 limbi.
CITEȘTE ȘI Miliardarul rus Usmanov, fost acționar la Facebook, Twitter sau Apple, revine la investițiile în industria resurselor, care l-au consacratÎntre cele 5 milioane de companii care cumpără spațiu publicitar pe Facebook, cele mai mari industrii sunt cele de comerț electronic, divertisment și media și retail, potrivit companiei.
Circa 75% dintre aceste companii sunt din afara Statelor Unite, iar piețele cu cea mai mare creștere sunt India, Thailanda, Brazilia, Mexic și Argentina.
Aproape 50% dintre spoturile publicitare sunt destinate dispozitivelor mobile, ceea ce arată importanța în creștere a utilizării smartphone-urilor pentru viitorul Facebook.
Peste 90% dintre utilizatorii Facebook accesează rețeaua prin dispozitive mobile, iar publicitatea mobilă reprezintă 84% din veniturile din publicitate ale companiei, potrivit datelor publicate în februarie.