Peste cinci milioane de companii își fac lunar publicitate pe Facebook, iar compania își va actualiza serviciile în domeniul publicității pentru a atrage mai multe companii mici pe platforma sa mobilă, a afirmat directorul operațional Sheryl Sandberg, într-un interviu acordat Reuters.
Sandberg a spus că numărul de clienți pentru publicitate este important și arată că există încă spațiu de creștere, scrie News.ro.
Facebook a anunțat în septembrie că are 4 milioane de clienți care se promovează pe Facebook, iar în martie 2016 numărul acestora era de 3 milioane.
Numărul de utilizatori ai rețelei de socializare a Facebook este de 1,9 milioane.
Facebook concurează cu Google, divizie a Alphabet, pentru poziția dominantă pe piața digitală a publicitățuu.
Cei doi giganți ai Internetului vor atrage în 2018 aproximativ 46% din cheltuielile pentru publicitate online, potrivit firmei de cercetare a pieței eMarketer.
Majoritatea acestor cheltuieli sunt făcute de branduri mari, dar, pentru a atrage companiile mai mici, Facebook a creat instrumente ca cele pentru țintirea audienței, un studio mobil de design și cursuri online, disponibile deocamdată în 10 limbi.

Între cele 5 milioane de companii care cumpără spațiu publicitar pe Facebook, cele mai mari industrii sunt cele de comerț electronic, divertisment și media și retail, potrivit companiei.
Circa 75% dintre aceste companii sunt din afara Statelor Unite, iar piețele cu cea mai mare creștere sunt India, Thailanda, Brazilia, Mexic și Argentina.
Aproape 50% dintre spoturile publicitare sunt destinate dispozitivelor mobile, ceea ce arată importanța în creștere a utilizării smartphone-urilor pentru viitorul Facebook.
Peste 90% dintre utilizatorii Facebook accesează rețeaua prin dispozitive mobile, iar publicitatea mobilă reprezintă 84% din veniturile din publicitate ale companiei, potrivit datelor publicate în februarie.