Grupul Orange anunță că în intervalul iulie - septembrie a realizat o cifră de afaceri în valoare de 273 milioane de euro, similară cu aceeași perioadă a anului anterior. S-a înregistrat, totodată, o creștere a veniturilor din servicii datorită măririi bazei de clienți comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, în pofida contextului global nefavorabil pricinuit de lipsa stocurilor de echipamente.
La 30 septembrie 2021, Orange România furniza servicii mobile, fixe și TV pentru 10.798.000 de clienți, în creștere cu 1,7% comparativ cu finalul T3 2020. Serviciile fixe în bandă largă aveau 451.000 de clienți, în creștere cu 18,3% față de aceeași perioadă din 2020.
T3 2021 a fost marcat de finalizarea tranzacției prin care Orange România a achiziționat pachetul majoritar de 54% din acțiunile Telekom Romania Communications.
Pe parcursul trimestrului trei a crescut accesul la conectivitate 4G, procentul de acoperire pentru zonele urbane și rurale fiind de 98,29% din populație. De-a lungul primelor 9 luni din 2021, Orange s-a extins cu rețeaua 4G în 243 localități și cu cea 4G+ în 1271 de localități. Rețeaua Orange 5G a devenit disponibilă în T3 și clienților din Craiova, fiind prezentă astăzi în orașe precum Brașov, București (acoperit 100%), Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Timișoara, dar și în localități din județul Ilfov, stațiuni montane și estivale. În plus, succesul rețelei Orange 5G s-a reflectat și în achiziția de telefoane, 1 din 3 smartphone-uri vândute de Orange fiind compatibile cu tehnologia 5G. Totodată, numărul gospodăriilor care au primit acces la serviciile fixe oferite de Orange România prin rețeaua proprie de fibră a crescut cu aproximativ 195.000 în Q3 2021 față de aceeași perioadă a anului trecut.
Pe segmentul B2B, în trimestrul al treilea al anului 2021 s-a înregistrat o evoluție pozitivă față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea veniturilor din IT&C a fost determinata de continuarea proiectelor de transformare digitala a companiilor și a administrațiilor publice. Astfel, soluțiile de securitate cibernetică au cunoscut o creștere de 53%, iar cele de cloud si colocare de echipamente de 29%.
În trimestrul 3 din 2021, Orange Money a înregistrat o creștere de 19% a bazei de clienți comparativ cu T3 2020, aceasta ajungând la 292.000 de clienți la 30 septembrie 2021. Totodată, în T3 2021 a crescut cu 24% numărul de carduri de debit față de T3 2020, generând și o creștere cu 25% a tranzacțiilor cu cardul de debit.
Parte a grupului francez Orange, operatorul român a consemnat în 2020 o cifră de afaceri de 1,076 miliarde de euro, în scădere cu 3,2% față de anul precedent, când veniturile companiei au însumat 1,112 miliarde de euro.