Noul serviciu de știri lansat recent de Apple pare a fi un succes, judecând după numărul de utilizatori care au ales să se aboneze în primele două zile.
Două surse anonime din cadrul Apple, citate de The New York Times, susțin că peste 200.000 de utilizatori de iPhone și iPad s-au abonat în primele 48 de ore la serviciul de știri pe bază de subscripție lansat de Apple pe 25 martie.
Numărul de abonați de care se bucură News+ este deja mai mare decât cel înregistrat de Texture, serviciul cumpărat de Apple în 2018, pe care a fost construit News+. Performanța nu ar trebui să fie foarte surprinzătoare, având în vedere puterea brandului Apple.
Un abonament la News+ costă 10 dolari pe lună, însă utilizatorii noi beneficiază de o perioadă de test gratuită care se întinde pe 30 de zile. Va fi interesant de aflat câți din cei peste 200.000 de abonați își vor anula abonamentul înainte de a fi operată plata pentru prima lună plătită.
CITEȘTE ȘI Noile iPhone-uri ar putea încărca wireless alte dispozitiveNoul serviciu de știri al celor de la Apple include acces la peste 200 de publicații, printre care The Wall Street Journal și The Los Angeles Times, unele dintre acestea fiind disponibile în mod normal doar contracost, în spatele unui așa-zis paywall.
Oficialii companiei nu au reușit însă convingă unele din marile publicații de peste ocean să se înregimenteze în cadrul News+. Atât The New York Times, cât și The Washington Post au refuzat termenii Apple.
Apple oprește 50% din veniturile generate de abonamente, împărțind restul banilor între publisheri, care sunt recompensați în funcție de timpul pe care utilizatorii îl petrec citind conținutul.