În ciuda competiției, Netflix a crescut în ultimul trimestru chiar peste așteptările companiei. Inclusiv rezultatele financiare sunt puțin peste așteptări.
Netflix are după ultimul trimestru al anului trecut cu 8,8 milioane mai mulți abonați, în condițiile în care previziunea companiei vorbea de 7,6 milioane. În total, numărul abonaților Netflix a ajuns la 167 milioane.
Compania americană se aștepta ca în aceeași perioadă să obțină venituri de 5,45 miliarde de dolari, însă a câștigat 5,47 miliarde de dolari. Creșterea anuală este de 30,6%.
CITEȘTE ȘI Amazon lucrează la un sistem de plată cu palmaO explicație a succesului poate veni din numărul foarte mare de creații originale: 1.211. În medie, Netflix adaugă acum câte un titlu nou în fiecare zi.
Cu aceeași ocazie, Netflix a anunțat că The Witcher, prea mult mediatizatul serial original bazat pe o carte / joc poloneze, a fost vizionat de 76 milioane de oameni.
Însă, asta conform noii metodologii de contorizare. O vizionare nu mai este luată în calcul atunci când cineva se uită la 70% dintr-un film, ca până acum, ci doar după 2 minute de redare.
Pe acest principiu, un film este suficient să fie interesant în primele două minute pentru a fi considerat un succes pe Netflix.