Netflix a impresionat din nou, prin prisma numărului mare de abonați atrași în trimestrul întâi din 2018.
7,41 de milioane de abonați noi a înregistrat Netflix în primul trimestru al anului – aproximativ 2 milioane fiind din Statele Unite, iar ceilalți din restul lumii, ca urmare a lansării internaționale din urmă cu doi ani, când Netflix a devenit disponibil și în România.
Compania americană se așteaptă la o creștere masivă și în trimestrul doi, când se estimează înregistrarea a 6,2 milioane de abonați noi care își vor crea cont în perioada aprilie – iunie 2018.
Ca urmare a rezultatelor din primul trimestru, Netflix a ajuns la aproape 119 milioane de conturi.
CITEȘTE ȘI NASA lansează un telescop care să caute planete pe care ar putea exista viațăVeniturile companiei au crescut în primul trimestru al anului cu 43% față de aceeași perioadă a anului anterior, ajungând la 3,6 miliarde de dolari. Chiar și așa, compania americană își asumă în continuare o pierdere de 3-4 miliarde de dolari ca urmare a investițiilor masive în conținut original.
După ce în urmă cu un trimestru Netflix depășea 100 de miliarde de dolari valoare de piață, acum compania americană se apropie cu pași repezi de o valoare de 150 de miliarde de dolari.
Anunțarea rezultatelor din primul trimestru al anului au atras o creștere imediată a valorii acțiunilor cu 6 procente, valoarea de piață a companiei ajungând la aproximativ 140 de milioane de dolari.