X, serviciul de social media cunoscut anterior sub numele de Twitter, va lansa două noi niveluri de abonamente pentru utilizatori, a declarat vineri proprietarul său, Elon Musk.
Un nivel va fi ”cost mai mic cu toate funcțiile, dar nu fără reduceri de reclame”, în timp ce celălalt va fi ”mai scump, dar fără reclame”, a spus Musk, potrivit News.ro.
În această săptămână, X a anunțat că va începe un test care percepe utilizatorilor 1 dolar pe an în Noua Zeelandă și Filipine, pentru ”a posta și interacționa cu alte postări”.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
X a spus că testul face parte dintr-un program conceput pentru a combate spam-ul și activitatea boturilor. Cei care renunță vor putea citi doar postările.
Nu este clar dacă abonamentul anual de 1 dolar este unul dintre cele două noi niveluri de abonament la care se referă Musk.
Compania de social media are deja un serviciu de abonament de 8 dolari pe lună numit X Premium.
Utilizatorii care s-au înscris la acest abonament pot obține bifa albastră pe contul lor, ceea ce înseamnă că a fost verificat și are alte funcții, cum ar fi posibilitatea de a edita o postare.
De când a preluat Twitter în octombrie 2022 și a schimbat brandul în X, Musk a făcut schimbări radicale, inclusiv reduceri ale echipelor de încredere și de siguranță și eliminarea bifei albastre din conturile care nu plătesc.
Bifa albastră a ajutat utilizatorii să identifice conturile autentice aparținând unor persoane publice.
CITEȘTE ȘI Ministrul Sănătății despre eliminarea infecțiilor nosocomiale: Nu se poate! Și bacteriile trăiesc, nu putem să le împiedicăm să trăiască!Musk a restabilit, de asemenea, conturile interzise anterior pe platformă.
Aceste schimbări i-au speriat pe agenții de publicitate. În iulie, Musk a spus că fluxul de numerar al X rămâne negativ din cauza unei scăderi de aproape 50% a veniturilor din publicitate, cuplată cu ”datorii mari”.
Noile abonamente ar putea fi o încercare de a îmbunătăți finanțele companiei și de a deschide noi fluxuri de venituri.
X se confruntă cu provocări din partea servicii de socializare mai puțin mature, cum ar fi Threads și Bluesky.