Windows 10 le va afișa utilizatorilor săi, în curând, un nou tip de reclamă, care permite testarea aplicațiilor înainte ca acestea să fie instalate.
Dezvoltatorii de aplicații pentru Windows 10 vor avea la dispoziție un nou instrument pentru promovarea propriilor produse. Microsoft le va oferi un nou tip de reclamă, care diferă esențial de bannerele tradiționale.
Numite de compania americană “Playable Ads”, acestea reprezintă o formă interactivă de promovare a unui produs digital. Noile tipuri de reclame sunt gândite, în primul rând, pentru promovarea aplicațiilor, dar nu este exclus să fie folosite și în alte domenii pe viitor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
O astfel de reclamă integrează anumite componente ale unei aplicații, astfel încât, în locul unui screenshot sau al unui video, utilizatorul să poată testa efectiv cu o aplicație înainte de a o instala, pentru a-și face o părere mai clară despre funcționalitatea acesteia.
Noul tip de reclamă va fi expandabil ceea ce înseamnă că va putea fi afișat la început ca un banner static sau animat, dar un click al utilizatorului îl va transforma într-o zonă interactivă în care va putea fi testată aplicația promovată în acest fel.
Nu este clar încă în ce zone din Windows 10 va afișa Microsoft noul tip de reclamă, însă este ușor de presupus că, cel puțin la început, acestea vor fi vizibile în magazinul de aplicații pentru Windows 10, Windows Store.
Deocamdată, noua reclamă este testată de Microsoft, urmând ca această să fie inclusă în Windows 10 cu ocazia unuia din următoarele update-uri.