Microsoft lansează o aplicație Xbox pentru televizoarele inteligente, permițând consumatorilor să acceseze jocuri video Xbox în sistem streaming, chiar dacă nu dețin console, transmite CNBC.
Compania a declarat că va aduce mai întâi aplicația pe televizoarele inteligente Samsung din 2022 și apoi va extinde distribuția către alți producători, scrie News.ro
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Este un pariu îndrăzneț pentru Microsoft, după ce veniturile din hardware ale Xbox au crescut cu 92% anul trecut.
Compania a spus că aplicația va fi disponibilă începând cu 30 iunie, în 27 de țări.
Mișcarea indică faptul că Microsoft se concentrează pe obținerea de venituri din conținutul și serviciile de jocuri, nu doar din console, unde compania rămâne în urma Nintendo și Sony.
Cea mai mare implicare a Microsoft în domeniul jocurilor a avut loc la începutul acestui an, când compania a anunțat că intenționează să cumpere editorul de jocuri Activision Blizzard, pentru 68,7 miliarde de dolari.
Jocurile sunt a patra cea mai mare categorie de produse a Microsoft, iar compania își propune să atragă mai mulți utilizatori la serviciul său de abonament Game Pass, care costă 10 dolari pe lună și include o opțiune pentru persoanele care joacă pe computere și streaming prin cloud.
Afacerea cu hardware s-a dezvoltat din 2020, după ce Microsoft și-a lansat consolele Xbox Series X și S și, pe măsură ce oamenii au petrecut mai mult timp jucând jocuri, în timp ce birourile și școlile erau închise din cauza pandemiei de Covid. Dar lipsa aprovizionării cu componente și, mai recent, blocajele din China au afectat capacitatea Microsoft de a produce noi console.