Microsoft a luat decizia să își închidă toate magazinele fizice, măsură pentru care va înregistra costuri de 450 de milioane de dolari în actualul trimestru, iar toate serviciile pentru clienți vor avea loc online.
Compania cu sediul în Redmond, Washington, a precizat că echipe de angajați vor lucra de la distanță, din sediile companiei, pentru a oferi serviciile necesare clienților, potrivit News.ro.
Un purtător de cuvânt al Microsoft a declarat că toți angajații actuali care lucrează în centrele de retail ale companiei vor avea oportunitatea de a rămâne în companie în funcții diferite.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”Vorbind 120 de limbi, diversitatea lor reflectă numeroasele comunități pe care le servim. Dedicarea noastră de a crește și dezvolta cariere din această rezervă de talente este mai puternică ca niciodată”, a declarat vicepreședintele Microsoft, David Porter.
Compania a mai anunțat că va regândi alte spații penru a servi toți clienții, inclusiv Centrele pentru Experiență ale Microsoft din Londra, New York, Sydney și Redmond.
CITEȘTE ȘI Uber încheie programul de recompensare a utilizatorilor din România pentru recomandarea serviciului către prieteni sau familie”Este o decizie strategică dificilă dar inteligentă, luară în acest moment de directorul general Nadella și echipa sa. Magazinele fizice au generat venituri neglijabile pentru Microsoft și în ultimă instanță totul s-a mutat din ce în ce mai mult către canalele digitale, în ultimii ani”, a scris un analist al firmei Wedbush, Dan Ives, într-o notă adresată clienților.
Retailerii, ale căror magazine au fost închise de la jumătatea lunii martie din cauza noului coronavirus, au înregistrat o cerere online uriașă, pe fondul ordinelor ca oamenii să stea acasă.