Meta Platforms modifică modul în care utilizatorii se conectează la căștile sale de realitate virtuală, renunțând la o modificare anterioară care solicita conturi din aplicația emblematică Facebook a companiei pe dispozitive, dar păstrând în același timp legăturile către conexiunile sociale de acolo, transmite Reuters.
Compania își va lansa noile ”conturi meta” începând din august, a declarat directorul general Mark Zuckerberg într-o postare pe Facebook, scrie News.ro
Gigantul rețelelor de socializare a anunțat că va elimina cerința de conectare la Facebook anul trecut, după o reacție negativă a utilizatorilor care au accesat anterior căștile folosind conturi separate de la Oculus, compania de realitate virtuală pe care Meta, cunoscută pe atunci sub numele de Facebook, a achiziționat-o în 2014.
Odată cu noua structură de conectare, conturile Meta vor controla accesul la nivel de dispozitiv și vor gestiona achizițiile de aplicații, în timp ce profilurile Meta Horizon vor reprezenta prezența socială a utilizatorilor în realitatea virtuală, cu nume de utilizator și avatare asociate, a spus compania într-o postare pe blog.
Oamenii vor avea, de asemenea, opțiunea de a-și conecta profilurile într-un Meta Accounts Center unificat, care va integra conexiunile sociale existente de la Facebook, Instagram sau Messenger în experiențele lor de realitate virtuală.
Pentru conturile care nu sunt adăugate la Centrul de conturi, compania va combina datele utilizatorilor din aplicații doar pentru numărarea utilizatorilor și pentru aplicarea regulilor de siguranță, a declarat un purtător de cuvânt pentru Reuters.
Într-o notă de săptămâna trecută, directorul de produs Chris Cox a făcut aluzie la schimbare, la care s-a referit ca Proiect Simile, și a spus că ”va alimenta continuitatea în metavers”, potrivit unei copii a postării vizualizate de Reuters.
Meta a făcut eforturi pentru a integra conturi și alte produse în ”familia sa de aplicații”, ceea ce oferă utilizatorilor funcționalitate între aplicații, permițând în același timp companiei să consolideze datele despre comportamentul lor în diferite medii.
Compania a anunțat planuri de a-și unifica structura de mesagerie între aplicații în 2019 și mai târziu în acel an a lansat un serviciu de plată, numit acum Meta Pay, prin care utilizatorii pot procesa tranzacții pe Facebook, Messenger, Instagram și WhatsApp.