Ochelarii inteligenți dezvoltați de Meta în parteneriat cu Ray-Ban ar urma să fie dotați ecrane începând de anul viitor.
Conform surselor citate de Financial Times, ochelarii Meta vor folosi ecrane de mici dimensiuni, nu pentru a oferi funcții de realitate mixtă, ci doar pentru a afișa informații precum notificări.
Primii ochelari smart cu ecrane ai companiei ar urma să fie lansați anul viitor, urmând ca generațiile care vor urma să le aducă mici upgrade-uri.
CITEȘTE ȘI Elon Musk scumpește puternic un tip de abonament la XMeta, care domină și piața căștilor de realitate virtuală și realitate mixtă, din care deține 73%, investește în aceste produse mizând pe faptul că aici se va muta socializarea online.
În septembrie, Meta a dezvăluit un nou prototip de ochelari de realitate augmentată, numit Orion, mai ușori și cu un design mai compact, dar fără să spună când îi va lansa.
Deocamdată, Meta pierde mulți bani prin divizia specializată în produse și experiențe pentru mediile virtuale. Anul acesta, până acum, Reality Labs a pierdut în jur de 13 miliarde de dolari.