Codul descoperit de un inginer în aplicațiile companiei, par să indice că Meta lucrează la un abonament asemănător cu Twitter Blue, prin care utilizatorii să obțină o bifă albastră dacă plătesc un abonament lunar.
Ideea lui Elon Musk, cu abonamentele Twitter Blue, pare să aibă adepți și la Meta, companie care ar putea oferi pe viitor o facilitate similară în cadrul platformelor sociale pe care le deține.
Codul descoperit în aplicațiile companiei de inginerul Alessandro Paluzzi sugerează că Meta vrea să vândă pe bază de abonament o bifă albastră care să fie afișată în dreptul numelui de utilizatori.
CITEȘTE ȘI Meta - cale liberă pentru a prelua o nouă companieUn abonament pe baza căruia să poată fi obținută bifa ar putea fi lansat atât pe Facebook, cât și pe Instagram, conform codului descoperit.
Paluzzi are la activ mai multe descoperiri de acest gen, care, ulterior, s-au concretizat în produse Meta. Printre altele, acesta a fost primul care a descoperit indiciile care arătau că Instagram lucrează o facilitate copiată de la BeReal.
Un posibil viitor abonament, care să le ofere utilizatorilor o bifă albastră (plus, probabil, alte beneficii), s-ar putea transforma într-o sursă importantă de venit pentru compania care tocmai a făcut cunoștință cu pierderile financiare.
Va fi interesat de văzut dacă Meta, care trăiește practic din reclame, va oferi un abonament care să promită blocarea acestora.