Platforma de socializare profesională LinkedIn va deveni mai puțin profesională, după ce va începe să ofere utilizatorilor săi acces la jocuri.
LinkedIn, platforma de socializarea deținută de Microsoft și cunoscută pentru conectarea profesioniștilor din diverse domenii de activitate, va avea jocuri.
Informația a fost, inițial, descoperită în codul platformei, iar ulterior a fost confirmată de reprezentanții acesteia.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Planul LinkedIn este să ofere acces la puzzle-uri gen Wordle, care s-a bucurat de un succes enorm, motiv pentru care a fost cumpărat de New York Times.
Sperând la același nivel de viralizare în mediul online, LinkedIn va începe cu trei jocuri, numite Queens, Inference și Crossclimb.
Scopul LinkedIn este simplu - creșterea timpului petrecut de utilizatori în cadrul platformei, chiar dacă asta înseamnă abaterea de la nișa fixată.
Aflată în căutarea a noi domenii prin care să crească implicarea utilizatorilor săi, nu este exclus ca LinkedIn să continue să adauge și alte tipuri surprinzătoare de conținut celor peste un miliard de utilizatori ai săi.