LinkedIn a cumpărat Glint, un startup american care ajută companiile să stabilască cât de fericiți și motivați sunt angajații, cea mai mare achiziție a rețelei profesionale de la preluarea de către Microsoft, din 2016.
Deși prețul tranzacției nu a fost comunicat oficial, surse apropiate situației au declarat, pentru CNBC, că LinkedIn ar fi plătit peste 400 de milioane de dolari pentru a prelua Glint.
În cadrul celei mai recente runde de finanțare, din noiembrie 2017, Glint era evaluată la 220 de milioane de dolari.
CITEȘTE ȘI FOTO Poșta Română lansează un nou serviciu. Clienții pot personaliza plicurile cu propriile imagini
Glint are peste 200 de angajați, iar printre clienții startup-ului se regăsesc divizia de mașini autonome a Alphabet - Waymo sau United Airlines. În 2017, Glint a fost inclusă de LinkedIn într-un Top al celor mai promițătoare 50 de startup-uri.
Înființată în 2003, rețeaua de socializare LinkedIn are circa 600 de milioane de membri la nivel global și a fost cumpărată de gigantul Microsoft, în 2016, pentru peste 26 de miliarde de dolari.