Producătorul coreean LG își reorganizează divizia de smartphone-uri, reorganizare ce include externalizarea producției pentru anumite modele.
LG a anunțat un plan de reorganizare a diviziei de smartphone-uri, care se află pe pierdere deja de 22 de trimestre.
Astfel, modelele din gama de mijloc și cea inferioară vor fi externalizate - vor fi produse de o altă companie, pe baza specificațiilor cerute de LG, iar producătorul coreean le va vinde sub propriul brand.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În același timp, sunt scoase din schemă mai multe poziții de cercetare și dezvoltare care aveau în vedere gamele de smartphone-uri ce vor fi externalizate.
LG încearcă să se concentreze mai bine pe flagship-uri și speră că această strategie îi va readuce divizia de telefoane pe profit după mai bine de 7 ani de pierderi consecutive.
În 2013 a fost ultima oară când LG se afla în topul producătorilor de smartphone-uri, pe poziția a treia, după Samsung și Apple. De atunci, a fost devansată rând pe rând de producătorii chinezi, care s-au dovedit mult mai competitivi.
O altă problemă pe care LG trebuie să o rezolve este cea a marketing-ului. Brandul și telefoanele sale nu sunt nici pe departe la fel de vizibile în piață precum cele chinezești, darămite Apple și Samsung.