Producătorul coreean LG își reorganizează divizia de smartphone-uri, reorganizare ce include externalizarea producției pentru anumite modele.
LG a anunțat un plan de reorganizare a diviziei de smartphone-uri, care se află pe pierdere deja de 22 de trimestre.
Astfel, modelele din gama de mijloc și cea inferioară vor fi externalizate - vor fi produse de o altă companie, pe baza specificațiilor cerute de LG, iar producătorul coreean le va vinde sub propriul brand.
CITEȘTE ȘI Google lansează Stadia în RomâniaÎn același timp, sunt scoase din schemă mai multe poziții de cercetare și dezvoltare care aveau în vedere gamele de smartphone-uri ce vor fi externalizate.
LG încearcă să se concentreze mai bine pe flagship-uri și speră că această strategie îi va readuce divizia de telefoane pe profit după mai bine de 7 ani de pierderi consecutive.
În 2013 a fost ultima oară când LG se afla în topul producătorilor de smartphone-uri, pe poziția a treia, după Samsung și Apple. De atunci, a fost devansată rând pe rând de producătorii chinezi, care s-au dovedit mult mai competitivi.
O altă problemă pe care LG trebuie să o rezolve este cea a marketing-ului. Brandul și telefoanele sale nu sunt nici pe departe la fel de vizibile în piață precum cele chinezești, darămite Apple și Samsung.