Spre deosebirile de zilele în care Apple lansa pe piață alte produse, precum noi modele de iPhone, cozile nu au existat în ziua în care compania a lansat casca de VR Vision Pro.
Mai mult, au existat magazine, precum cel din Union Square, San Francisco, unde, în multe momente, numărul vizitatorilor era mai mic decât cel al angajaților din magazin.
Departe de a fi un produs neinteresant, bariera care ține cei mai mulți oameni departe de Vision Pro este prețul de 3.500 de dolari.
CITEȘTE ȘI Un dezvoltator terț a creat o aplicație de YouTube pentru Vision ProAltfel, conform publicației americane SF Gate, puținii vizitatori ai magazinelor din ziua lansării erau extrem de pasionați și curioși să testeze noul produs.
Casca Vision Pro a fost lansată oficial vineri, după mai mulți ani în care s-a aflat în dezvoltare, proces nelipsit de probleme tehnice, schimbări și amânări.
Primele recenzii susțin că, precum prețul de vânzare, noua cască Apple se ridică deasupra concurenței și din punct de vedere tehnic, apreciată fiind, în primul rând, pentru calitatea imaginii și sistemul de utilizare a interfeței grafice cu mâinile și ochii.