După prima scădere a veniturilor trimestriale din istoria companiei, Meta vrea să redreseze corabia afișând mai multe reclame în propriile produse și în special în Instagram.
Instagram este deja împodobit cu foarte multe reclame în feed-ul principal, însă, platforma deținută de Meta va afișa, în curând, reclame și în cadrul altor secțiuni.
În primul rând, brandurile pot deja să cumpere reclame ce vor fi afișate în secțiunea Explore. Acestea se vor diferenția de conținutul obișnuit prin dimensiune, ocupând spațiul a patru imagini.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În al doilea rând, vor apărea reclame și în fluxul profilurilor personale, care nu trebuie confundat cu profilul propriu-zis. În fluxul unui profil personal se ajunge după ce se deschide o postare din cadrul unui profil și se derulează în jos.
Instagram spune că va împărți veniturile din reclamele afișate în fluxurile profilurilor personale cu unii dintre creatorii de conținut, însă, nu oferă detalii în acest sens.
Compania a început să testeze un format mai scurt de reclame ce pot fi sărite pentru Reels. Acestea vor fi afișate la finalul unui clip și pot avea între 4 și 10 secunde.
Mai este testată o reclamă ce ia forma unui carusel de imagini cu derulare orizontală. Aceasta ar urma să fie afișată în partea de jos a clipurilor video din cadrul secțiunii Reels din Facebook.
Încercările Meta de a crește veniturile produselor sale din reclame vin după ce compania a înregistrat, în al doilea trimestru al anului, prima scădere a veniturilor. Acestea au scăzut în T2 cu doar 1%, însă, Meta se așteaptă la o scădere cuprinsă între 2% și 11% pentru al treilea trimestru al anului.