Dacă Instagram merge până la capăt cu cel mai recent test pe care-l derulează, utilizatorii vor avea o modalitate nativă de a reposta creațiile altora pe propriul profil.
De ani de zile cei care folosesc Instagram au cerut cu insistență o funcție de repostare, însă, au fost ignorați în permanență de compania americană. Acum, Instagram pare să se fi răzgândit.
Compania confirmă, după ce din ce în ce mai mulți oameni au observat noua funcție, că testează, într-adevăr, o funcție de repostare a conținutului. Coincidență sau nu, acest lucru se întâmplă după ce TikTok a început să lucreze la o funcție similară.
CITEȘTE ȘI Twitter ar fi plătit 7 milioane de dolari unui fost director pentru ca acesta să nu vorbească public despre neregulile de la companieOpțiunea de repostare testată acum de Instagram nu reprezintă vreo abordare originală, ci preia funcționalitatea pe care Twitter o folosește pentru așa-numitele retweet-uri.
Până acum, Instagram oferea opțiuni pentru partajarea postărilor prin mesajele directe și în formatul Story, însă, nu și ca o postare normală, care să apară în newsfeed-ul urmăritorilor.
Motivul pentru care compania americană ia acum în calcul această funcție ar putea avea legătură cu accentul mare pe care-l pune pe filmările Reels, care ar putea beneficia de mai multă vizibilitate de pe urma aceste facilități.
Săptămâna care se încheie nu a fost cea mai bună pentru platforma socială deținută de Meta. Aceasta a primit o amendă de 405 milioane de euro pentru că nu a respectat normele GDPR cu privire la procesarea datelor minorilor.