Instagram și Facebook restricționează conținutul care promovează produse de slăbit și operații de înfrumusețare

Instagram și Facebook restricționează conținutul care promovează produse de slăbit și operații de înfrumusețare
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 19 sep 2019

Influencerii și companiile care profitau de pe urma utilizatorilor creduli de Facebook și Instagram pentru a-și promova produsele “miraculoase” s-ar putea trezi cu postările șterse.

Încercând să facă din Instagram un “loc mai pozitiv pentru toată lumea” și să reducă presiunea pe care tinerii în special o simt prin promovarea continuă a anumitor standarde sociale, Facebook a anunțat că va lua măsuri asupra anumitor categorii de conținut.

Urmărește-ne și pe Google News

Concret, sunt vizate postările care promovează produse de slăbit, în special cele care promit soluții miraculoase, și intervențiile cosmetice pentru înfrumusețare.

Vodafone solicită autorităților clarificări în privința obligațiilor asumate prin viitoarele licențe 5G CITEȘTE ȘI Vodafone solicită autorităților clarificări în privința obligațiilor asumate prin viitoarele licențe 5G

Vizibilitatea postărilor care încurajează utilizatorii să cumpere sau sunt chiar însoțite de preț va fi limitată. Acestea nu vor mai putea fi văzute de cei care nu au împlinit 18 ani.

Postările care promovează soluții miraculoase de slăbit și înfrumusețare vor fi șterse direct.

Interesant este că Instagram interzicea și până acum prin propriul regulament acest gen de conținut, însă nu a luat măsurile necesare pentru a descuraja postările pe aceste teme.

Deși acțiunea a plecat de la Instagram, noile reguli vor fi aplicate și pe Facebook.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
instagram
slabit
infrumusetare