Influencerii și companiile care profitau de pe urma utilizatorilor creduli de Facebook și Instagram pentru a-și promova produsele “miraculoase” s-ar putea trezi cu postările șterse.
Încercând să facă din Instagram un “loc mai pozitiv pentru toată lumea” și să reducă presiunea pe care tinerii în special o simt prin promovarea continuă a anumitor standarde sociale, Facebook a anunțat că va lua măsuri asupra anumitor categorii de conținut.
Concret, sunt vizate postările care promovează produse de slăbit, în special cele care promit soluții miraculoase, și intervențiile cosmetice pentru înfrumusețare.
CITEȘTE ȘI Vodafone solicită autorităților clarificări în privința obligațiilor asumate prin viitoarele licențe 5GVizibilitatea postărilor care încurajează utilizatorii să cumpere sau sunt chiar însoțite de preț va fi limitată. Acestea nu vor mai putea fi văzute de cei care nu au împlinit 18 ani.
Postările care promovează soluții miraculoase de slăbit și înfrumusețare vor fi șterse direct.
Interesant este că Instagram interzicea și până acum prin propriul regulament acest gen de conținut, însă nu a luat măsurile necesare pentru a descuraja postările pe aceste teme.
Deși acțiunea a plecat de la Instagram, noile reguli vor fi aplicate și pe Facebook.