Criticile utilizatorilor, dar și propriile date, determină Instagram să renunțe, cel puțin temporar, la transformarea rapidă a rețelei în TikTok.
După ce a amenințat utilizatorii că Instagram va afișa din ce în cel mai mult video și din ce în ce mai mult conținut de la conturi pe care utilizatorii nu le urmăresc, șeful companiei, Adam Mosseri, bate acum în retragere.
Acesta spune că renunță pentru moment la schimbările menite să facă Instagram să arate mai mult ca TikTok, inclusiv la afișarea unui mare număr de postări din afara „bulei”.
CITEȘTE ȘI Meta, compania-mamă a Facebook, a raportat un declin peste așteptări al veniturilor trimestriale și a publicat previziuni surprinzători de slabeMosseri spune că este la curent cu nemulțumirile exprimate de mulți utilizatori și că, în fapt, datele colectate de companie susține opiniile acestora. Astfel, Instagram consideră că este mai bine să facă un pas înapoi momentan și să evalueze mai bine situația.
În urmă cu doar două zile, Mark Zuckerberg spunea că peste 15% din conținutul afișat în feed-urile Facebook și Instagram este stabilit de AI-ul companie și vine de la conturi pe care utilizatorii nu le urmăresc.
Mai mult, Zuckerberg spunea că, până la finele anului viitor, acest procente va trece de 30%.
Între timp, doi dintre cei mai populari utilizatori Instagram, Kylie Jenner și Kim Kardashian, au protestat împotriva schimbărilor și au demarat o campanie pe care au numit-o „Make Instagram Instagram again”. O petiție în acest sens a fost semnată deja de câteva sute de mii de utilizatori.