"În intervalul aprilie – iunie 2022, grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată de 381 de milioane de euro (rezultatul reflectă activitatea Orange Romania, Orange Money și Orange Romania Communications, fost Telekom Romania Communications). Dinamica pieței în T2 2022 este caracterizată de creșterea vânzărilor de echipamente, în pofida contextului global nefavorabil ce a condus către stocuri scăzute, dar și de diminuarea veniturilor din servicii, provocate de scăderea ratelor de terminație. În primele șase luni din 2022 cifra de afaceri este de 766 de milioane de euro", se arată într-un comunicat remis de companie.
La finele lunii iunie, grupul Orange România furniza servicii mobile către 10,4 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,5 milioane de clienți.
La 30 iunie 2021, Orange România furniza servicii mobile, fixe și TV pentru 10.628.000 de clienți, în creștere cu 4% comparativ cu finalul primului semestru din 2020. Serviciile fixe în bandă largă aveau 432.000 de clienți, în creștere cu 17% față de aceeași perioadă din 2020.
Pe parcursul trimestrului al doilea din acest an, peste 8.000 de locuitori din 21 de localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, acoperirea fiind de 98,41% din populație.
În același timp, 262 de noi localități din mediul urban și rural au intrat sub acoperirea rețelei 4G+, care atinge 74,19% din populație.
În ceea ce privește rețeaua 5G, aceasta este disponibilă din luna iunie și în municipiul Bacău. Astfel, numărul orașelor conectate la Orange 5G a ajuns 18.
CITEȘTE ȘI Orange Money taie peste 130 milioane de lei din capitalul socialGrupul susține că veniturile totale din servicii pentru companii au continuat să crească în al doilea trimestru din 2022, față de aceeași perioadă a anului trecut. Tendința a fost susținută de segmentul IT&C, prin evoluții pentru serviciile de securitate cibernetică și cloud.
CITEȘTE ȘI Statul se pregătește pentru viitoarea fuziune dintre fostul Telekom Romania Communications și Orange Romania: Își gândește opțiunile pe care le are ca acționar minoritar semnificativ, astfel încât să își protejeze interesele și să maximizeze rezultateleÎn T2 2022 tendința de adopție a serviciilor digitale și a zonei de e-commerce a rămas constantă, nivelul de utilizare a serviciului My Orange pentru tranzacții procesate digital înregistrând +25% față de perioada similară a anului trecut.
Canalele de chatbot, Djingo, și voicebot, Djia, au fost din ce în ce mai solicitate de clienți în T2 2022, cu un număr sporit de conversații finalizate, dar și cu noi funcționalități lansate, precum roaming sau asistență în plasarea comenzilor online.
”Suntem la mijlocul lui 2022, iar contextul geo-politic și economic global incert au transformat profund zona de business, dinamismul și reziliența specifice industriei noastre fiind puternic încercate. În acest peisaj atipic, am reușit să concretizăm multe dintre planurile începute, precum extinderea consistentă a rețelelor noastre, la care s-a adăugat și o nouă prezență 5G în zona de Nord-Est a țării, sau implementarea unor funcționalități suplimentare pentru canalele digitale și noile lansări YOXO, înregistrând și o creștere constantă în zona de B2B. Le mulțumesc echipelor Orange pentru implicarea și perseverența lor, care au asigurat performanța noastră în tot acest semestru", a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.