În curând, secțiunea de cumpărături va dispărea din Instagram, iar în locul acesteia pe bara de butoane va reveni butonul de compunere al postărilor noi.
Instagram a început să testeze o nouă interfață pentru aplicația mobilă a platformei, din care, cel mai notabil aspect este dispariția secțiunii Shopping.
Compania și-a anunțat încă de anul trecut planurile de renunțare la aceasta, ca urmare a unei noi strategii de monetizare, din care vor lipsi funcțiile de comerț electronic.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Dispariția secțiunii Shopping atrage după ea o reorganizare a barei de butoane din partea de jos a ecranului.
În locul butonului pentru Shopping va fi mutat butonul de la Reels, iar în centrul barei și în locul în care încă este în prezent butonul Reels va fi readus butonul de compunere a postărilor noi.
În 2020, pentru a face loc pentru Shopping și, apoi, pentru Reels, Instagram a decis să elimine butonul Compose de pe bara de jos, și să-l mute în colțul din dreapta sus al interfeței grafice.
Instagram a început acum să testeze noua interfață și spune că aceasta va fi implementată undeva în cursul lunii februarie.